mandag den 12. december 2011

Julehaps i Føtex

Supermarkederne sætter hurtigt sæsonvarerne ned, så for tilbudsjægeren mig er der er tit gode kup at gøre:

Haps :) Fin kageopsats til 40 kr., fad til 20,- og krus til 15,-.
Fadet har jeg faktisk haft købt et andet af til pakkeleg, og ærgret mig over, at jeg ikke selv vandt det. Det måtte jeg jo gøre noget ved, hæ hæ. Og nu overvejer jeg, om jeg også skal købe de matchende tallerkener. Åh, alle de svære valg ;)

I morgen får julehyggen en ekstra tak, når jeg først får overstået endnu en eksamen og om aftenen skal til julekoncert med Kurt Ravn. Glæder mig ❤

5 kommentarer:

  1. Årh, ja man finder nemt meget billige ting i Føtex/Bilka :)

    HAr skrevet en besked til dig på facebook.
    God jul!

    SvarSlet
  2. Louise: Det gør man nemlig. Specielt når man kigger efter det ;)
    Og det var godt du skrev her, jeg får nemlig ingen notifikationer, når jeg får beskeder fra folk, jeg ikke er venner med på facebook. Forleden fandt jeg en besked, jeg havde fået tilbage i maj, ups.
    Og tak og i lige måde :)

    Mette: Det kan jeg kun give dig ret i :D

    SvarSlet
  3. Wow, den er godt nok lækker! Tillykke med den. :)

    God aften.

    Kh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.com

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)