søndag den 11. december 2011

Når håret har sit eget liv


Jeg ved ikke helt hvordan det er sket, men en tot af mit hår gør åbenbart oprør og vil ikke vende samme vej som de andre. Altså! Og så lige i panden, suk. Det er lidt sjovt, for det er jo en tot af en vis størrelse og efterhånden også længde - mit hår er magisk, hæ hæ.

Men så tænker man, at lidt vand vel kan gøre det:


Hmm. Så sidder det almindelige hår uden strit, og totten har samlet sig endnu mere og stritter endnu mere. Ikke lige det resultat, jeg havde håbet på. Nu bliver det spændende at se, om det vokser sig fladt, eller om jeg skal lære at leve med et horn i panden, hæ hæ.

I dag er det som bekendt 3. søndag i advent, så jeg holder en pause fra eksamenslæsningen senere og tager hjem til min familie og julehygger og spiser risengrød - iiih :D Så kan jeg også få min søster til at nuppe et lille outfitbillede, hvis hun(/jeg?) er sød :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)