torsdag den 22. december 2011

Outfit fra sølvbryllup

Så kom det endelig, det vi alle har ventet på (nej? Nå da.) : mit outfit fra sølvbrylluppet. Wuhuu!

Blazer og kjole: H&M. Sko: Nelly. Hårbånd: Føtex. Øreringe: Noa Noa. Neglelak: Pieces Dolce Blue.

Jeg var jo lidt i krise, den pæne kjole jeg havde bestilt til lejligheden, var jo alt, alt for lille. I stedet tyede jeg til en masse favoritter, som jeg aldrig bliver træt af: den blomstrede Garden Collection-kjole, den lette blazer med de fine kanter fra Conscious Collection, mine høje Nelly støvler, himmelblå negle og den pæne frisure.
Men nok snak, jeg fik fotograferet outfittet fra alle leder og kanter, så her kommer billedstormen:







Og smil! ;) Dejligt outfit, dejlig fest. Glæder mig allerede til guldbrylluppet, hæ hæ.

2 kommentarer:

  1. Betina: Det skal du få! ;) Må lokke min søster til at agere fotograf her i ferien :)

    Michelle: Mange tak, det er jeg rigtig glad for du synes! :D
    Og jeg kigger forbi :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)