fredag den 16. december 2011

FERIEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!


Ja i dag fik jeg, som overskriften så diskret antyder, ENDELIG juleferie. Og det bedste er, at jeg afsluttede tredje semesters eksamens med et 12-tal. Iiih, altså! :D Det er bare helt perfekt, og i aften skal jeg til julefrokost på skolen med en sød pige, det bliver så hyggeligt.
Nu må jeg hellere få begyndt at gøre mig klar (=tage en lur, hæ hæ), og så trænger lejligheden til en ordentlig omgang efter al den eksamenstress. Jeg får nok at se til, men det er SKØNT :D

4 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig her. (: Og heldige dig at du allerede har ferie.

    http://www.giz-blog.dk

    SvarSlet
  2. Tillykke med 12-tal og ferie! :)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE MED DET! HVOR ER DET FLOT!

    Hej Stine! :-)
    Super fed blog du har dig her!
    Det ville betyde utrolig meget hvis du lige ville kigge forbi min et smut?

    //Michelle Marek
    michellemarek.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Anne-Mette: Mange tak. ) Og ja det sætter jeg også stor pris på, selvom jeg skal arbejde lidt er det skønt at have fri fra skolen :)

    Sandra: Mange tak! :D

    Michelle: Tusind tak! Jeg er også rigtig glad :D
    Og mange tak, det er jeg glad for du synes :) Og selvfølgelig kigger jeg lige forbi :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)