tirsdag den 21. august 2012

Aftendis

I torsdags udviklede en grå og regnfuld dag sig til en flot og solrig aften. Tillige var det det helt vindstille, så mine cykeldæk (høhø) og jeg trillede ud på en aftencykeltur sammen med Sony og Rasmus (Nex-5 og Seebach, selvfølgelig). Det var en god tur. Og pæn:







Hep hep! Og jep, der er blomster på kurven og Hello Kitty-drikkedunk. Jeg går i ikke ned på udstyr.
(Og læg lige mærke til den creepy stenfigur i baggrunden O.o )






Jamen wauw, altså. Cyklen triller jo nærmest af sig selv med sådanne scenarier (at det var vindstille hjalp nok også en del på det). Til gengæld var der bælgragende mørkt på det sidste af turen, men pyt. Jeg fandt hjem, og undgik at køre harekillingen ned (...den var ellers ret meget på selvmordsmission, sådan at løbe ud lige foran mig). 


Smil! - et styks glad og imponeret motionist (min bedre halvdel har forbudt mig at kalde mig cykelrytter. Så bliver jeg nødt til først at anskaffe mig en rigtig racer) efter en god, lang tur. Og yderst charmerende billede, det ved jeg - men hey, sådan ser man ud, når man er aktiv.

6 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du ser så glad ud - det lyder super nice (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Thumbs up for cykelhjelmen - det er godt!;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mit hoved og jeg absolut enige i - man skal beskytte det, man skal leve af. Alt andet er jo hul i hovedet ;) Folk kører jo som idioter, har jeg lært på den hårde måde.
      (og helt ærlig, tror altså ikke, den sidder helt så skævt, som det ser ud på billedet. Håber jeg. Det gør den måske alligevel. Hmm. Ups.)

      Slet
  3. Hvor er Sønderborg altså smuk - også i aftendis.
    Har selv boet i smukke Sønderbronx i 6 år, og det er blevet til en evig kærlighed til byen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det synes jeg også. Jeg kommer også til at savne Sønderborg, når vi snart flytter, så forsøger at suge så meget til mig som muligt inden da :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)