onsdag den 15. august 2012

Nul huller

Fine bisser, gammelt billede

I går var jeg endelig til det årlige tjek ved tandlægen, efter at have 'glemt' at bestille tid i nogle måneder. Host. Havde ellers fået en fin invitation til den 6. juni, men syntes alligevel en tur over atlanten var lidt langt for et tandlægetjek.
Min tandlæge er en rar, lidt ældre mand, der 4-5 gange spurgte, om jeg nu huskede at bruge tandtråd? Altså bare rolig, jeg er tilpas tandlægeskræk til, at jeg passer så godt på mine tœnder som muligt, så jeg slipper for at skule have noget fikset. Hæ. 
Mine små bisser havde det heldigvis stadig godt, og der blev ikke taget nogen dyre billeder af dem. Åh, og så elsker jeg bare følelsen af nyrensede tænder, får helt dårlig samvittighed når jeg i timerne efter spiser slik og kage. Elsker dog knapt så meget, når der bliver sagt 'jeg stikker lige lidt i dit tandkød' - øh nej, STOP!? Det gjorde lidt avs. Men 12 minutter og 270 kr. senere var det hele overstået.

...og det bedste er, at der nu er et helt år til nœste gang! (7, 9, 13, ikke?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)