onsdag den 22. august 2012

Tomat tomat?


Efter kort tids utålmodig venten på mine nye Raybasser, kom de endelig i mandags. Og ih, hvor er de bare fine! På billedet er det dem til venstre, og til højre er mit første par, New Wayfarer, der trofast har fuldt mig fra Atlanta til Sønderborg. Men nu er det jo sådan, at jeg går rundt og er lidt af en fattiglus, så jeg overvejer at sælge det ene par for lidt kolde kontanter. De ligner jo hinanden en del.


...men jeg tror alligevel ikke, jeg kan nænne at sige farvel. Så meget kan jeg jo heller ikke få for dem - det der Trendsales er jo seriøst et gedemarked.  Ih, altså, de små, fine Raybasser!

Men ps., køb mit tøj her og mine bøger på pensum.dk, jeg har:
Business Ethics - Decision-Making for Personal Integrity & Social Responsibility, Af Af Laura P. Hartman et al..
Marketing Communications: A European Perspective, Af Maggie Geuens Patrick De Pelsmacker , Joeri van den Bergh, ISBN-13 978-0-273-72138-3, 2010.



Marketing Planning: A Global Perspective, Af Hollensen, Svend.Purchasing And Supply Chain Management, Af Weele, Arjan J. Van, ISBN-13 978-1-84480-024-7, 4. Udgave,  2004.

Selling Today, Af f Gerald L. Manning, Barry L. Reece, Michael Ahearne, ISBN 978-0-13-257019-0, 12. Udgave,  2011.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)