søndag den 26. august 2012

En skum-fidus


Slik og søde sager er godt. Mere slik og søde sager er endnu bedre! Så hvis man synes, sådan en lille skumfidus godt kunne trænge til en opgradering, så er der hjælp at hente. Op på en tallerken (det behøver ikke nødvendigvis at være med Mumi, men det bidrager helt klart positivt til den søde oplevelse), og så i mikrobølgeovnen:


Vupti! Så er det bare om at nyde alt det dejlige sukker uden at blive snasket alt for meget ind i klistret skumfidus. Uhm.
(og nu er min indre sukkergris vækket. Kunne være, at man skulle fodre den lidt. Med en skumfidus. Stor) 

4 kommentarer:

  1. Hvordan har jeg ikke selv tænkt på at gøre det her?! Genialt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg ikke tænkte på det noget før, men det var en meget behagelig overraskelse, da jeg fulgte med i udviklingen i mikrobølgeovnen :p

      Slet
  2. Hvor lang tid skulle den have? Det skal da helt klart prøves ;D

    SvarSlet
  3. Jeg tror den fik omkring 30-40 sekunder, hvor jeg holdt sådan lidt øje med den. God fornøjelse :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)