lørdag den 18. august 2012

Lidt mere til rodebunken

 Ruskindsballerinaer 125,-. Nederdel 20,-

Shorts 30,-. Toilettaske 20,-. Ballerinaer 80,-

Bare fordi ens kommode er ved at eksplodere, og man har sorteret adskillige flyttekasser fra, er der jo ingen grund til at holde sig for god til lidt udsalgsshopping. Eller, det var faktisk ikke min skyld, jeg ville bare gerne have de fine vinrøde ballerinaer, og H&M havde dem hverken i Flensborg, Svendborg, Sønderborg eller Odenseborg (eller bare Odense. Hæhæ). Så kan man jo blive nødt til at købe online, ikk'? Og vi ved jo allesammen godt, hvordan det går... Men altså stod lige og manglede. Det hele.

Nu vil jeg smutte tilbage til resten af rodebunken aka. lejligheden, inden jeg smutter hjem til mine forældre til grill. Det der sommer er nu ikke så ringe endda :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)