tirsdag den 28. august 2012

Bedstekøb

...og så var det, jeg havde linet købene fra lørdagens genbrugsrov (med Natasia ♥) op, og tænkte øhm:


...var det til mig eller en på 70, jeg købte? Æhæ. Men altså, så længe jeg ikke påfører mig det hele på én gang, så går det nok - her følger en udførlig forklaring om, hvorfor jeg altså ikke har mistet genbrugstaget:


- små søde dyr, er der helt ærligt nogen, der kan modstå det?! Oprindeligt en midi-nederdel, men har simpelthen det fineste snit og swing til sommerkjole. Skal bare lige have fundet ud af noget med nogle tynde stropper vs. en kraftigere lukning. Vent og se, der bliver ikke et øje tørt.


- relativt klassisk taske, der har en god størrelse og udfylder et hul i min taskesamling. Til en flad 20'er.


- fine pastelfarver i godt snit og behageligt stof (til en 10'er!). Den bliver så fin til et par stramme bukser og min søsters mintgrønne Vans.

Og så fik jeg ikke taget billeder af sidste del. Bryderygs-tanktop fra Vero Moda i sølvglimmer. Glimmer! ♥ Til 5 kr.! Haps.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)