torsdag den 24. januar 2013

Danmark-Ungarn, hep hep hep!

YOLO, som min søster sagde til mig, så en håndboldkvartfinale med Danmark i Barcelona måtte jeg simpelthen ikke gå glip af. Så i går havde jeg bevæbnet mig med danske flag og negle - og yndlings Kinder Bueno, man skulle jo nødig gå sukkerkold midt i hepningen.

Det lykkedes mig så at komme en halv time for tidligt (ahæm), men udover at fryse samtlige legemsdele af, nød jeg også den pæne solnedgang fra Montjuic.


Men hå hå, så gik det i gang! Her nationalsang, hvor vi selvfølgelig også skrålede med af vores lungers fulde kraft.


Første halvleg gik godt. Rætti' godt. Men så kom anden halvleg, og der var lidt for meget drama.

Men vi heppede selvfølgelig det bedste, vi havde lært! Vi var en gruppe på seks, og der sad en del danskere omkring os og andre forskellige steder i hallen. God dansk opbakning.
Om det hjalp? :

 Jaaaah! Hvem var det der vandt i dag, det var dem fra Danmark af - HEP HEP HEP!

 Sejrsdans!


Wuhuu! Tak til håndboldherrerne for dansk sejr!

4 kommentarer:

  1. Sikke et hyggeligt indlæg! Jeg gad godt at have set kampen live - det giver altså en anden stemning! Var på Rådhuspladsen og råbe en masse tillykke til håndboldmændene en meget kold vinterdag sidste år efter de blev europamestre - håber at gentage succesen i år :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Og ja det var en helt specielt stemning, virkelig alle pengene værd :) Og ja det krydser vi fingre for :D

      Slet
  2. Er slet ikke til sport - men det der lyder bare virkelig hyggeligt alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også mest med på grund af nationalitetsfølelse, men det var virkelig en god oplevelse :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)