søndag den 6. januar 2013

Under overfladen #2

I Florida, marts 2012. 

Hep, så nåede vi til del 2 af de utroligt nyttige fakta om mig (host). Genlæs del 1 her, og nyd ellers ny info om mig lige her:

  • Jeg drikker hverken kaffe eller rødvin.
  • En af mine tænder mangler dyb rod, og vil derfor falde ud inden jeg bliver 40 (bah for tandlægeregningen...).
  • Mine fødder er ikke lavet til sko, og jeg får vabler af nærmest ALT.
  • Jeg bruger stadig min Sony Ericsson C902-mobil. Har vurderet, at jeg er for klodset og fattig til en smartphone.
  • Jeg bryder mig ikke om at gå i bad. Det er så besværligt, og mit hår tager en eeevighed om at tørre. Suk.
  • Jeg er helt ualmindelig klodset. Ting, jeg ikke er i nærheden af, går jeg ind i, og alt der kan væltes, bliver væltet.
  •  ...alligevel har jeg aldrig (7-9-13, for guds skyld!) brækket eller forstuvet noget.
  • Min stedsans er noget nær ikke-eksisterende.
  • Mine første jobs var som tøjprøvnings-model og økologisk gulerods-luger. Meget eksotisk.
  • Jeg ELSKER Pepsi Max, og drikker ikke andet sodavand. Kun en Coke Zero i nødstilfælde.

14 kommentarer:

  1. Jeg får også vabler af ált - allé sko simpelthen - og min mobil er en ældgammel, upålidelig Ericsson med. 2 megapixel kamera og en tendens til dårligt signal.
    Tilgengæld er kaffe og rødvin blandt mine topfavoritter af ting i denne verden B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Stakkels vores fødder, og mobiler egentlig også. Du må trøste dig med noget rødvin og kaffe ;) Ej, det er bare det, at det er sådan en typisk 'voksen'-ting, men det vil mine smagsløg åbenbart ikke være med til. Jeg har det heldigvis helt fint med min Pepsi Max :)

      Slet
  2. Hæhæ, har heller ingen stedsans, overhovedet :p men jeg elsker at gå i bad, og kaffe er en ret vigtig ting i min hverdag (og rødvin også ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha, det er ikke let, når man har det sådan med at finde vej :p Men godt du finder glæde i de andre ting ;)

      Slet
  3. Sjovt - jeg hader også bad og troede jeg var ene. Men det er nok bare ikke lige noget folk normalt snakker om ;) Min hud bliver Så tør og mit (ellers tynde??) hår tager timevis om at tørre. Det er til at blive skør over! Specielt da jeg var på Grønland uden føntørrer .. Pyh det tog hårdt på min tålmodighed! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede også mere eller mindre, jeg var den eneste om den holdning, men jeg er glad for at høre, at det er jeg ikke ;) Ha ha, det er præcis det samme her! Mine ben dryssede rent faktisk i går efter badet, uhm... Og jeg kan godt se dit problem, bare det at have en laaangsom hårtørrer tærer på min tålmodighed.

      Slet
  4. C902 er en pisse god telefon!

    I øvrigt - ikke fordi jeg vil reklamere for mig selv men har du prøvet det her mod vabler: http://alexiadahl.com/2012/07/skonhedstip-det-der-med-at-undga-vabler-pa-fodderne/ - det virker for mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og med tanke på alle de gange, jeg har tabt den, holder den enormt godt :p

      Jeg så godt tippet dengang du postede det, og tænkte, at det kunne da være, at jeg skulle prøve det. Det fik jeg bare aldrig gjort, men jeg har tit tænkt på det, ha :p Men det er da værd at prøve, så vabelpræget jeg er. Tak for tip i hvert fald! :)

      Slet
  5. Skræmmende - følte at jeg læste om mig selv ;)
    - jeg drikker ikke kaffe eller vin
    - jeg har stadig en mælketand, da der ikke har været en tand "klar" til at skubbe mælketanden ud. Og mælketænder holder ikke for evigt, så hej tandlægeregning senere i livet.
    - jeg bruger str. 40-41 i sko (det er tit et helvede at finde sko)
    - min telefon er pt også en "knap"-telefon, da jeg er for klodset til andet. Til gengæld er den et hit ved niecen, da det er meeeeget sjovere at trykke på knapper en på en skærm ;)
    - jeg hader at gå i bad og få vådt hår, som skal redes, tørres, gøres pænt osv.!
    - jeg er klodset as hell! Og det går (selvfølgelig) altid udover min kærestes ting, som han har arvet fra sin far...
    - jeg drikker kun Pepsi Max (længe leve grænsehandel - er selv fra Sdr. Jylland)

    Og så vendte den der - min stedsans er fucking god!!! ;) Hehe. Og mit første job var som opvasker!

    /Laura G.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, hvor sjovt! Men jeg er glad for dig for at du i det mindste kan finde vej - jeg må nøjes med desperat at følge min bedre halvdel ;) Men jeg har faktisk også været opvasker :p

      Slet
  6. Ugh, jeg HAAAADER også at gå i bad! Ville helst bare lade være, men det går nok ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste. Jeg kan dog også godt lide følelsen af at være ren(/ikke beskidt og fedtet), så ja man bliver jo nødt til det af og til. Æv.

      Slet
  7. NEEEEEJ STINE!!! Pepsi Max er jo kloakvand....

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét sagde du bare ikke! -_- Jeg er DYBT skuffet.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)