søndag den 27. januar 2013

Ved stranden

Det er om at udnytte, at de fleste turister og nudister endnu ikke er dukket op, og stranden er fri til gåture. Findes der en bedre måde at slippe væk fra varm kakao, Matador og Kinder Bueno på, hvor man samtidig kan samle sammen til en sandkasse med sine sko? Det tror jeg ikke, så Barceloneta og omegn er vores lokale gåturssted:






I går var jeg taget af sted alene og havde regnet med at suge lidt D-vitamin til mig, mens jeg hvilede benene og styrkede hovedet. Så gik der selvfølgelig en sky for solen... Men pyt, så kunne jeg gå hjem til endnu et afsnit af Matador under tæppet - det der ferie er ikke helt skidt. Og i eftermiddag er der HÅÅÅÅÅNDBOLD! Wuhuuu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)