fredag den 11. januar 2013

...men så tog jeg i Maremagnum

Nogen husker måske gårsdagens indlæg, hvor jeg viste en noget beskeden udsalgshøst frem. Glem det. Det var bare opvarmning til i går, hvor jeg 'bare lige skulle i H&M og kigge på den der kjole'. Ha ha. Som om nogen nogensinde tager ind i én butik i et storcenter. Jég gjorde i hvert fald ikke, og lige pludselig rendte jeg rundt med en masse poser. Uden den der kjole, forresten.
Men det var smadder billigt, altså! Og nu er jeg klar til både at håndtere den nuværende indendørs kulde, sommeren og måske også dimission. Se dét er kloge indkøb for 46€:


Jeg startede rigtig nok i H&M, hvor jeg kunne konstatere, at den udvalgte kjole ikke var sat ned. Det var til gengæld ovenstående lilla tanktop (med glimmer!), som jeg har luret på, og det samme med de sølvglitrende strømpebukser. Vellykket udsalgsspekulation.


Nå, men jeg kunne jo også liiige tjekke, om der var noget spændende i i-forvejen-ret-billige Shana. Og minsandten: Den blødeste cardigan i flaskegrøn (...tænk, man kunne få den i bordeaux, og så valgte jeg den her Ö ). Og noget så eksotisk som tre basisundertrøjer, ja ja. Men det var rent faktisk noget jeg manglede, ha!


Og den store finale: Lefties, en spansk high-street perle, der bugner af pæne ting til i forvejen lave priser. Derfor brugte jeg den meget anerkendte udsalgs-definition, som jeg beskrev på bloggens Facebook i går: 'Udsalg er, når man ikke kan vælge mellem to farver og køber begge'. Så det gjorde jeg. For helt ærligt, de fineste dip-dye sweatre til kun 60 kr.? Det ville jo være direkte ondt at skulle vælge. Og fin koboltblå kjole med rygdetalje til samme lave pris. Den skal måske bruges til dimission senere på året, men jeg overvejer også at få fragtet den overdådige rosenkjole over. Hmm. Nå, men så var der også lidt fine sommertoppe i de sødeste farver á 2€. Haps.
Damen ved prøverummet stirrede i øvrigt meget ondt (og skadefro, det gjorde hun virkelig!) på mig, da jeg kom slæbende med 15 stykker tøj til prøvning. Hun var meget glad for at oplyse, at jeg kun måtte prøve 6 af gangen. Hvorefter hun gjorde de resterende stykker væk, mens jeg prøvede de første. Typisk spansk -_- Heldigvis spottede jeg selv, hvor hun havde gjort af mine erobrede tøjstykker og fik så lusket alle de resterende med ind i prøverummet på én gang. Ha! Jeg begrænsede mig dog til ovenstående. Måske kommer jeg tilbage.

4 kommentarer:

  1. Helt forelsket vild med DIP DYE bluserner hvor kan de købes? :)
    Måske du vil tage et smut forbi min blog og eventuelt følges, eller smide en kommentar? :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig :D De er fra Lefties, en spansk high street-kæde.
      Jeg kigger forbi :)

      Slet
  2. Wow du har givet den gas!!! Lækre ting du har fundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo nu, hvor der er udsalg, der skal shoppes :p Og til de priser kunne jeg jo blive nødt til at hive det hele med hjem ;) Og tak!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)