lørdag den 12. januar 2013

Før det bliver for pinligt


Jeg ved snart ikke, om jeg tør vise flere udsalgsgodter frem, men der skete jo det, at jeg havde dankortet lidt for langt fremme i går. OG DET VAR DET HELE VÆRD! Nå, men mens jeg prøver at få styr på mine udsalgsudskejelser, kan vi kigge på ovenstående billede fra på vejen til centeret. Jeg tænker én ting: 'Fuglene' O.o

Indtil jeg beslutter mig for, om bloggen kan tåle flere køb (ha, som om I har et valg! Jeg prøver bare at strække den lidt, så det ikke virker så voldsomt for mit fornuftige jeg...) kan vi jo også beundre et smukt perlemønster:


Ikke, at det har det mindste at gøre med noget. Host.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)