fredag den 22. februar 2013

Overraskelseeee!



Hurraaaa, Sønderborg! I dybeste hemmelighed har min far, søster og jeg konspireret mod min mor og planlagt overraskelsesangreb til hendes fødselsdag i dag. Hæhæhæ! Så i går klokken 9.21 satte jeg mig spændt ind i toget mod lufthavnen og begav mig ud på den lange, lange rejse hjem - med offentlig transport tager det længere tid at komme fra Hamborg til Sønderborg, end det gør fra Barcelona til Hamborg... Og når vi hertil lægger en halv times venten udenfor(!) i frostgrader(!) ved Kruså, var det ikke helt sjovt til sidst. Men pyt, som fødselsdagsgave må man jo ofre sig. At overraske min mor var i hvert fald det hele værd ;)
Vi fejrer dagen i dag stille og roligt, og så får vi huset fuld af gæster både lørdag og søndag. Ret godt timet også, jeg får set hele familien og masser af kage. Hæhæhæ.

Nu er jeg dog blevet forladt, indtil først på eftermiddagen er folk på henholdsvis arbejde og i skole. Jeg overvejer lidt at tage en cykeltur i det pæne vejr, men på den anden side, så er det jo mega, mega koldt udenfor O.o Og jeg er i dårlig form. Men med tanke på al den kage, ville det vist være det mest fornuftige at gøre. Ahæm.

10 kommentarer:

  1. En lille gå-tur er vist nok, hvis du nu bare hjælper med at bære kagerne ind på bordet :-) Jeg sad i toget fra Padborg i går, og toget fra København fra forsinket i Fredericia... så jeg måtte stå i lige knap 10 min., og det synes jeg nu var koldt nok. :-) Hyg dig derhjemme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Det er jeg glad for, du siger, så behøver jeg ikke have så dårlig samvittighed over at holde mig inden døre ;)
      Uha ja, 10 minutter er altså også lang tid nok, når det er så koldt! Tak! :)

      Slet
  2. Hvor pisse sødt og hyggeligt, Stein!
    Tillykke med moren (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah :D Det var en god overraskelse!
      Og tak! :)

      Slet
  3. Ej, hvor lyder det bare hyggeligt! :)
    Tillykke med din mor.. :)

    God fredag,
    mizzepii.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald også! Og tak :)

      Slet
  4. Årh, hvor sødt! Tillykke med din mor!
    Og hey, så kan du få din remoulade - skrev du ikke noget om remoulademangel for et par indlæg siden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ti hi ^-^ Og tak!
      Og jo, jeg har indtager rigelige mængder af remoulade, som jeg har længtes sådan efter! :D

      Slet
  5. Hvor sødt, at du overraskede hende! :) Og tillykke med din mor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah, det var en god overraskelse, vi fik givet hende der :D Og tak! :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)