tirsdag den 5. februar 2013

Rød panda-agtig



Jeg har i noget tid haft et godt øje til den sødeste bluse fra Pull&Bear, der med lidt god vilje har print med røde pandaer. Andre ville måske kalde dem for vaskebjørne, men pyt. Det er søøødt.
Resten af blusen ser sådan her ud:

Florlet materiale, Peter Pan-krave og læg på ryggen. Pænt. Det var ved at være sidste udkald, så i går mellem mine spansktimer og den rigtige undervisning smuttede jeg desperat ned til butikkerne, der er placeret i belejlig kort afstand fra skolen. I den første Pull&Bear var der ikke nogen, uha. Havde jeg været for ubeslutsom og mistet den for altid? Ö Jeg skyndte mig dog videre til den næste butik, og dér hang den; ensom og alene og lige i min størrelse. Det ved vi jo alle sammen er et sikkert tegn på, at det er skæbnen. Haps. 10€ lettere og en rød panda-bluse (jo!) rigere kunne jeg glad gå tilbage til skolen med dagens bytte.

6 kommentarer:

  1. Ej. Det er edderbankeme ikke engang tæt på at være en rød panda, det der... Tsk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lille pelsdyr + rødbrun og karamelfarvet + stribet hale + ører + knurhår + markeret om øjnene = Rød panda-look-a-like!

      Slet
  2. Ej hvor er den altså bare sød :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah :D Den blev jeg nødt til at have ^-^ Og så så jeg lige, at den blev slået ind til kun 8€ - endnu bedre køb ;)

      Slet
  3. ELSKER DEN - den er virkelig fin! :) Meeeen, en panda??? Er altså enig med Miriam :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg glæder mig også umådeligt til det bliver varmere i vejret og jeg kan have den på hele tiden ^-^
      Altså, I er da håbløse ;) Min bedre halvdel er også på nej-holdet, men pyt. I min verden er det en rød panda ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)