fredag den 27. september 2013

41% plus det løse


Sønderborgs Bilka og Føtex er gået helt amok og giver i denne uge 41% på ALT sportstøj og sportssko og ALT fra tekstilafdelingen. Rabatten bliver givet for at byde Borgen velkommen(?), men pyt, jeg tager glædeligt imod alle former for besparelser uanset baggrund. Det gælder også i forvejen nedsatte varer. Også Converse, Vans og Hunters (...hvem der bare brugte størrelse pænt lille, bah. Jeg kunne nemlig godt lige have brugt et par støvet-lilla-Hunters til god pris). Dét er ikke noget jeg hverken kan eller vil sige nej til - specielt ikke med tanke på, at alle landets Bilkaer i denne weekend også har 25% på alt fra Ozon - procenter med procenter, det kan jeg godt lide ;) Derfor måtte jeg kun slippe 43,81 kr. pr. sportstop, der ellers koster 99 kr. stykket. Dem har jeg kigget på lææænge - tålmodighed betaler sig (næsten) altid!
Af uransaglige årsager var vinterløbetightsene sat ned til 100 kr. i går, så jeg kunne nøjes med at slippe 59 kr. stykket for dem - en besparelse på 156 kr. i forhold til dem jeg købte forleden (og nu har byttet, hæ) er bestemt også værd at tage med. Besparelsen har jo faktisk betalt for toppene, ha.
Den stribede og den mørkegrønne er nogle utroligt bløde basistoppe-langærmede-underkjoler-bluser (jeg gider nemlig godt supermarkedstøj, men jeg gider ikke dårlig kvalitet og ting, der sidder dårligt. Hvilket måske er det meste, men de her er fine, ha) til de koldere tider. Førprisen var ét styk 80,-, 2 stk. 100,- - min pris 59,- for begge. Dét er altså også okay, sagde jyden, mens hun tilfreds betragtede dagens køb ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)