fredag den 20. september 2013

Ugens tip: Sportstøj med 40% rabat


I denne uge (aka. til og med onsdag) har Føtex nedsat alt deres Ozon-sportstøj med 40%. Yay! Det er perfekt timing, eftersom jeg så småt var ved at påbegynde jagten efter mere efterårsegnet løbetøj til min kuldeskærhed. Og sådan set også bare til gåture og slappen af, der er sådan et par fleeceforede tights nemlig også perfekte, ha. Jeg nuppede derfor to par løbetights og en perfekt, langærmet, tyk trøje, til 137 kr. pr. del. Det er en okay pris. Det hele er dog fra mandelinjen, af uvisse årsager sad det en del bedre. Specielt den langærmede. Det var som om kvindemodellen var lavet til små, tætte damer, der gerne vil have vind ind på ryg og mave = ikke mig, hæ. Med det på plads drømmer jeg nu om en ny, perfekt badedragt med galaxy-print - arbejder bare lige på, at finde den til lidt mindre pris...

4 kommentarer:

  1. Uh, godt tip! Har i forvejen noget løbetøj fra Føtex, og det er faktisk super lækkert! Kunne være jeg lige skulle hoppe i Føtex og se om der var noget jeg ikke kunne undvære :) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også kun gode erfaringer med løbetøjet derfra, specielt deres fleeceforede tights ;) Jeg håber du fandt noget, du kunne bruge!

      Slet
  2. Tak for tippet :-) Må lige kigge forbi Føtex!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt, jeg håber, du fandt noget :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)