fredag den 6. september 2013

Dagens pelsdyr

 Silkeskjorte: Genbrug. Egernsweater: H&M. Draperet nederdel: Cubus. Sko: Nike Free Running 5.0 V4 


Jeg forsøger stædigt at holde fast i (sen)sommerfornemmelserne og har endnu ikke opgivet de bare ben. I stedet sørger jeg for at holde resten af kroppen varm - og hvilken bedre måde end med et lille egern? Det er helt utroligt, så glad jeg bliver af at rende rundt med et nuttet væsen på min påklædning. Når det ovenikøbet har så fin og pjusket en hale, så er lykken gjort. Mere skal der åbenbart ikke til for mig, ha! Det her er dog min søsters eksemplar (vi blev simpelthen nødt til at have en hver), min egen ligger et pt. ukendt sted på Als i en flyttekasse, men så er det godt, at jeg kan lufte hendes sweater. Sød søster ^-^ (...at hun ikke er hjemme, og jeg derfor, teknisk set, ikke har fået lov, det behøver vi ikke snakke om.)

...og apropos ben og den snarlige uundgåelige indpakning i strømpebukser, så har Rema1000 sat gang i pænt udsalg af disse:


Haps! sagde jeg. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er i alle butikkerne, men jeg hamstrede i hvert fald lystigt i Høruphav. Med min håndtering af strømpebukser er et stort lager nødvendigt, ahæm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)