lørdag den 13. september 2014

Diada Nacional de Catalunya

I torsdags var det som nævnt spansk helligdag. Det viste sig tydeligt om morgenen, hvor det var deeeejligt stille - jeg bor lige overfor en byggeplads, der påbegynder dagens arbejde cirka samtidig med min opvågning (kl. 8), så det var rart at undvære den baggrundsstøj. Lige så på vej til arbejde - der var jo hverken trafik eller mennesker! Gid hver morgen kunne være sådan. Lige på det punkt savner jeg Sønderborg - og på en del andre, men det er en anden snak, ha.
Da jeg skulle hjem igen, var sagen en lidt anden - der var fyldt godt op med rød- og gulklædte mennesker overalt, og butikkerne havde da lukket. Bah. Havde ellers planlagt at lagre op på spændende ting som havregryn, mælk og vand, men niks. Snydt igen. Det er ikke helt let at være udlandsdansker...

Men hey, jeg er endelig kommet på plads på mit værelse! Wuhuuu! Se Instagram (StineKA90) for et smugkig, og ellers kommer der billeder på bloggen ...engang. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)