søndag den 7. september 2014

Søndagssightseeing







Det hele skal ikke gå op i storindkøb, Ikea-ture, vasketøj, madlavning og udpakning (...selvom det var seriøst tiltrængt, ha), så i dag smuttede jeg en tur op til den pæne udsigt fra Castell de Monjuic med nogle rare typer. Det var såååå varmt, men jeg gjorde mit bedste for at holde mig nedkølet og hydreret (is OG juice er den eneste vej frem, ikke?), og det er alligevel en del sjovere end regnvejr. Hæææ. Nu vil jeg gå i seng, så jeg er klar til en ny lang uge. Belønningen venter dog som altid i weekenden - der er måske spansk roadtrip på programmet, så skal vi ikke alle tage at krydse fingre for det, hvad? Ja tak!

2 kommentarer:

  1. Åh ikke dårligt! Send lige lidt sol og varm hjem til DK okay? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt! :) Jeg sørger for at sende lidt, men med det spanske postvæsen kan jeg ikke love noget :p

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)