søndag den 21. september 2014

Spanske pakkeudfordringer

Det viser sig, at Asos ikke længere bruger Correos, Spaniens svar på Post Danmark, til deres pakkehåndtering. I stedet bruger de et eller andet random pakkefirma, der ikke magter at svare på indkomne emails fra desperate kunder, der muligvis er kommet til at angive forkert adresse ( = mig, ahæm). Situationen med min første Asos-bestilling var derfor ved at gå helt i hårdknude, og da jeg endelig fik snøvlet mig hen på en af deres fysiske lokationer, var beskeden, at min pakke var en halv time fra at blive sendt tilbage til Asos. Giiiiiisp!
Pakkemanden var dog så rar at ringe ind og få det fikset, således at jeg kunne komme og hente min pakke efter weekenden - genudbringning giver ikke så meget mening, når man aldrig er hjemme. Bah.
Glæden var derfor enorm, da jeg mandag efter arbejde ENDELIG blev forenet med min Asos-pakke og verdens pæneste kattekjole. Ih, hvor er den bare lige så fin i virkeligheden! Og ikke alt for kort, selvom den er fra Petit-linjen, æhæ.

Udover kjolen modtog jeg også de alt for søde snackbokse. Jeg har den matchende madkasse, så der var ikke rigtig noget at gøre, vel? Stine 5 år er i hvert fald helt oppe at ringe, og jeg er sikker på, at ALT kommer til at smage meget bedre medbragt i sådan nogle sager her.

Nu har jeg fået rettet min adresse ved Asos og venter spændt på min næste pakke, ha. Jeg nåede at gå i panik et kort øjeblik, da Google Translate fik det til at se ud som om, at den var blevet fanget i tolden - MEN det hele gik i orden, og mandag kan jeg vist hente godterne i nærmeste afdeling. Jeg krydser dog stadig fingre - 7, 9, 13, ikke?

8 kommentarer:

  1. Åhr hvor er den kjole pæææææææn! Hvordan er størrelsen ellers, nu den er fra petit?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, men den er simpelthen så fin! Det er faktisk lidt underligt med størrelsen, for jeg troede, at det ville være det samme, og det bare var proportionerne, der var anderledes. Jeg bruger altid 10 i Asos, men i min desperation over, at kjolen næsten var væk, klikkede jeg den hjem i en størrelse 12, og den måtte absolut ikke være mindre. Den måtte faktisk næsten, men også kun næsten, værre større.

      Slet
  2. Nuuurh de der snack bokse er da til at dø over! Den slags glæder må man bare aldrig blive for gammel til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaah! Og jeg er glad for, at du deler den holdning!

      Slet
  3. Stine! Har du set den her? :D

    http://www.asos.com/talented-totes/talented-totes-mr-fox-shopper-bag/prod/pgeproduct.aspx?iid=4032689&clr=Cream&SearchQuery=tote+bag&pgesize=36&pge=1&totalstyles=149&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

    SvarSlet
    Svar
    1. WHAAAAAT, MÅ HA'! Bruger simpelthen ikke nok tid på Asos, hvis jeg har overset den - den SKRIGER jo mit navn! Iiiiih, tak for tip! Man kan jo aldrig få for mange net, vel? ;)

      Slet
  4. Hvor heldigt! Men i det mindste kan du rent faktisk få det leveret! Post eksisterer ikke rigtigt i Amman. Det gør vejnavne og -numre heller ikke nødvendigvis.. Og hvor er det fine ting!
    Jeg tænkte faktisk på dig og dit genbrugs-held her i dag (øh, kan vi lige lade som om, det ikke lød stalker-agtigt?!), da jeg gjorde nogle fund, der var så gode, at de sønderjyske priser (nææææsten) ikke ville kunne være med!

    åååh, nu ville den ikke sende igen. Den her gang var jeg dog så smart at kopiere teksten. Gad vide, om det virker nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj, det var alligevel lidt vildt! Det kan være, det så er der, jeg skal hen for at komme af med min Asos-afhængighed, ha.
      Ha ha! Men hallo, nu bliver jeg jo helt nysgerrig. Og ramt af savn til mine lokale genbrugsbutikker tilbage i Danmark. Har ikke de store forhåbninger til, at de har åbent mellem jul og nytår, æv.

      Se det var smart! Jeg er glad for, at din kommentar kom frem i andet forsøg.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)