tirsdag den 14. februar 2012

Det var nyt


Det er koldt i Atlanta, og jeg har været til spinning i dag og lavet mad. Boller i Karry, faktisk. Lidt af en bedrift, dem der kender mig, ved at jeg aldrig laver mad, ha ha (eller dyrker motion for den sags skyld, men shhh). Men vi kan jo ikke leve af mikrobølgeovnsmad i fem måneder (vi prøvede ellers), så jeg er steppet op og har kastet mig ud i madlavningens kunst. Vi spiste 21.20... (satsede ellers på 20.30 efter spinning)

Det var den nye, rare praktikant ved Det Danske Eksportråd, der tog mig med ud i sit fitnesscenter. Åååh, jeg var klar til at løbe skrigende væk fra spinningtimen efter et kvarter, men efter det gik det heldigvis bedre, hæ hæ. Lyset blev slukket under spinningen(?!), lidt af en speciel oplevelse. Men så rød som jeg blev i hovedet, gjorde det nu alligevel ikke noget ;) Da vi var færdige var der belønning i form af både boble- og dampbad - aaah. Vores lille, lokale fitnessrum bliver ikke det samme igen.

4 kommentarer:

  1. Det ser nu altså lækkert ud, selvom du påstår du ikke står så tit i et køkken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det smagte også rigtig godt! Specielt resterne i dag, sådan noget bliver kun bedre af at stå og trække :)

      Slet
  2. Ej en alt for lækker måde at slutte en træning på! det ville jeg godt kunne vænne mig til! PS maden ser virkelig god ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det kunne jeg i hvert fald også godt vænne mig til. Hun har også lovet at tage mig med derud igen, hæ hæ - så skal det der spinning inden bare lige overståes... ;)
      Og tak, det blev også ret godt, er åbenbart ikke helt håbløs alligevel! ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)