lørdag den 18. februar 2012

Nu med ballon ❤


Nå, men jeg var jo sådan en trist type, der ikke havde fået, men derimod længtes meget efter sådan en valentinsballon. Det syntes min chef, der selv havde et ton af dem, var lidt synd, så da vi var derude i går, fik jeg en. Wuhuu!

Jakke: Kirsten Krogh Design. Kjole: Forever21. Ballon: Gave.

Og så var jeg ellers bare glad ;)
Her har vi så også et dagens, dem bliver der ikke så mange af for tiden. Har ellers ret pænt tøj på hver dag, hvis jeg selv skal sige det.
PS, tak til mor og far for den fine kjole ❤



2 kommentarer:

  1. Åhr, der var du heldig med den fine ballon :-) (ps: når du skal dræbe den, så gør det med manér, altså med at holde helium-stemme-fest) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jeg! :D Årh, den stakkels lille ballon - men god idé, hæ hæ!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)