lørdag den 25. februar 2012

Dollar Sale

I dag var der Dollar Sale i min nye yndlingsbutik, hvilket betød masser af ting til én dollar stykket. Øh, ja tak! Og det der med at begrænse sig har aldrig været min stærke side:


Lidt af hvert, til den nette sum af $11,88 - haps! Lynlåsen på de gule shorts er dog i stykker fandt jeg ud af bagefter, suk - til gengæld er de fra Ralph Lauren, så burde de ikke kunne reparere sig selv, jo?

Cardigan: Old Navy. Top: H&M FAA 2010. Jeans: Primark. Converse

Og dagens outfit i spejl, når lejligheden nu var der - se, jeg har ikke taget 10 kg på endnu! Cardiganen købte jeg sidst jeg var der, og så til kun $5 :)


På vej hjem med toget spottede jeg tre danskere (turister), det er jeg efterhånden blevet ret god til. Med det samme de trådte ind i toget var det tydeligt, det var de nye Converse, de høje og slanke skikkelser, påklædningen og det lyse hår og frisuren, der afslørede dem, hæ hæ. Og så begyndte de rigtig nok at snakke dansk - afsløret!

2 kommentarer:

  1. Og så er det en vintageforretning, din røver! Øv, den hvide bluse ligner ellers lige hvad jeg mangler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg beklager meget! Men det er nu en dejlig butik ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)