lørdag den 4. februar 2012

Som tilskud til min SU?

Nå men så var det jo, at jeg i skolen havde været med til at lave noget markedsføringsmateriale, og der blev skrevet en artikel om det hele. Men ikke lige helt med den forventede overskrift:


- og så med et fint billede af mig ved siden af den kæmpestore overskrift, ha ha. Jeg håber godt nok, at folk har læst artiklen og ikke bare draget de forkerte slutninger, hø.


Hvis nogen vil læse hele artiklen, kan begge billeder trykkes større. Tak til min søde far for at scanne artiklen for mig :*

4 kommentarer:

  1. Uheldigt, men SJOVT!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja når man ikke ved, om man skal grine eller græde, kan det bedst betale sig at grine ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)