onsdag den 1. februar 2012

Nye gummirøjsere

Det kan godt være, at klimaet er varmere her i Atlanta, men det regner stadig en del. Og som den praktiske gris type, jeg nu engang er, måtte jeg ud at købe nogle gummistøvler. Jeg havde egentligt bare tænkt mig at købe de allerbilligste:


Indtil jeg så dem her, altså. Hæ hæ. Det er nu også lidt dumt at købe noget, man ikke gider gå med. De  var nu heller ikke dyre, 30 dollars måtte jeg slippe (det vil sige kun ca. 15$ ekstra i forhold til de billigste, nemlig).


Og se da lige hvor fine de er :D Dem er mine fusser glade for.

8 kommentarer:

  1. Selv en meget lidt praktisk gris, som jeg selv, synes de er fede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, det er jeg glad for du synes! Så er de i hvert fald godkendte ;)

      Slet
  2. Din blog er superfed! ;)
    Jeg ville ønske jeg havde lige så meget mod til at hoppe ud i sådan noget, meeeen indtil videre bliver jeg på gymnasiet. hæhæ. Jeg er i hvert fald blevet fast læser!

    Knus Emilie
    http://livetssolside.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D
      Hæ hæ, så er der jo også masser af tid til at samle mod til sig! :) Og tak! :)

      Slet
  3. Super flotte gummistøvler. Må man spørge hvor du har købt dem...er ude efter sådan et par. Hvis du altså tør give mig den oplysning med risiko for at vi støder på hinanden en regnvejrsdag på gågaden i Sønderborg.. Bor pt. en time fra Atlanta, men kommer hjem 1. september.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) De er købt i Marshalls og er fra Steve Madden, held og lykke med jagten. Og jeg regner med at lufte mine i Barcelona fra september af, så det går nok, hvis der kommer endnu et par til Sønderborg. Men det var da noget af et sammentræf :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)