torsdag den 14. november 2013

Mod det uendelige UNIVERS!

Nogen husker måske, at jeg for nogle måneder siden stolt viste mine nye galaxy løbetights frem. Meget glad var jeg, for de var simpelthen SÅ pæne. Men så var det, at jeg tog dem på ud at løbe. Ahæm. Da de begyndte at glide længere og længere ned over mine små baller, følte jeg mig pludselig ikke så smart mere... (seriøst, jeg blev nødt til at vende om, og var meget glad for, at jeg havde taget et par shorts og en lang t-shirt udover, ha). De sidder dog næsten okay, når jeg ikke bevæger mig så meget, så til en undervisningsdag er de helt perfekte til at bringe lidt stjernestøv over mit outfit:




Vamset Cardigan: Bik Bok / Oversize kjole: Only / Leggins: Ebay / Støvler: Genbrug

Jeg kombinerede dem med pæn grøn kjole hapset direkte fra min søsters skab og en varm, vamset cardigan og lune støvler for at kunne holde varmen i den her dybfryser. Og det er jo ikke engang rigtig koldt endnu... I kan lige så godt forberede jer på, at vinteren over kommer der kun outfitbilleder af mig iført diverse variationer af flyverdragt, overtræksbukser og vinterjakker. At fryse med anstand, det er ikke noget, jeg kender til (...til gengæld fik vi tidligt fri i dag, og jeg fik taget dagslys-billeder til hele tre indlæg. Succes!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)