mandag den 25. november 2013

To timer senere


Kender I det, når man bare lige skal have en kort middagslur på en halv time, og i stedet vågner op efter to timer? Ups. Til gengæld nåede jeg at drømme alt muligt spændende: om blandt andet end tur i svømmehallen, hvor det hele var blevet lavet om, og hvor svømmeklubben desuden skulle til. Og at jeg var ude at køre med min moster, der kørte rimelig manisk (undskyld, Heidi). Til sidst drømte jeg, at jeg stod op. Klokken 19. Heldigvis var klokken kun (ahæm) 17.15. Og nu bliver det spændende at se, hvornår jeg kan falde i søvn i aften...

Billedet har sådan set ikke så meget at gøre med dagens indlæg, bortset fra, at det er det, jeg mere eller mindre lever af pt.. Fedtemad og varm kakao. Mhhh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)