tirsdag den 8. april 2014

Afslappet og blomstret

 Kashmircardigan: C&A. Skjorte: Genbrug. Bukser: Lefties. Glimmersokker: Føtex. Sko: Nike Free.



Bukserne er altså ikke for korte, men man skulle jo kunne se glimmersokkerne på billedet, ha.

I dag fejrer vi min bedre halvdel med god mad hjemme ved min familie, så jeg hoppede i et sæt, der både var behageligt og lidt pænt. Behageligt er det i hvert fald, ha. Løse bukser (...der måske er lidt for løse på billedet alligevel. Skidtet har udvidet og rykket sig), pæn (løs) skjorte og verdens blødeste cardigan. Kan man andet end at elske kashmir? Niks. Det havde nok tilføjet outfittet lidt mere elegance med et par (hverdags)høje ankelstøvler, men altså, jeg er stadig i 'genoptræning' med den der hofte, og så vil jeg ærlig talt hellere bruge min fremgang på at komme i (løbe)form igen end min forfængelighed. Og så er jeg også bare en vildt praktisk type, ha.

Og PS., også tillykke til min Bedstemor, der fylder (år) i dag - et ægte før-krigs-barn ;) Hende fejrer vi i påsken i et vaskeægte sommerhus. Yay!

8 kommentarer:

  1. Jeg har en buksedragt i præcis samme mønster! Og så har jeg også de samme sokker. Og næsten de samme sko.

    Og (forsinket) tillykke til din bedstemor!

    SvarSlet
  2. Lækre bukser :D Satans at de er secondhand.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også såååå dejlige - specielt når man ikke kan overskue at have rigtige bukser på, ha. De er dog fra Lefties, men det gør det nok ikke så meget bedre.

      Slet
  3. Sikke noget fint foraarsmönster, du har paa buksen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rætti' glad for det :)

      Slet
  4. Juhuuu her er lige en bunke godt humør med nuurh potentiale! :)

    http://www.boredpanda.com/beautiful-fox-pictures/?image_id=amazing-fox-photos-1.jpg

    SvarSlet
    Svar
    1. NUUUUUUUUURH!!!!!!!! Hvor er de bare seriøst søde! Mange tak for link og godt humør :D

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)