torsdag den 3. april 2014

Strik

Man aner lidt et mønster, når man kigger mine Photo Booth-billeder igennem, hvad? Det kan godt være, at det i resten af landet begynder at lysne lidt, men her på matriklen er vi stadig ved det punkt, der hedder 'pænt koldt' - en fin kombination af min (åbenbart enorme) kuldskærhed, dårlig vindretning og et påbud mod at skrue op for varmen, der gør, at det meste af marts og nu også april har været striktrøjevejr. Baaah. I det mindste har jeg en pæn stak af slagsen, så der er lidt at skifte med. Nr. 1, 2 og 4 er genbrugsfund, der har kostet mellem 22,50 og 40 kr. - det er lige til at have med at gøre, hvad? Ha ha. 1 og 4 er desuden ren uld, og 2 og 4 er hjemmestrikkede. Så kan man næsten ikke bede om mere. Eller jo, gerne noget varme - send mere forår! Tak.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også generelt meget lang tid til at skifte mine striktrøjer ud med sommertøjet. Jeg kan nu så godt lide at putte mig i en lun strik, særligt når stuen er liiidt for kølig herhjemme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste - jeg får næsten helt stress af at se hvor 'lidt' tøj andre bloggere har på i forhold til mig, ha. Jeg synes dog også det er rart at putte mig i en varm strik, men åh, det er bare næsten ikke nok herhjemme pt.! Jeg må skrue op for radiatorerne i smug ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)