tirsdag den 15. april 2014

So ein Ding

Stine-ballerina


Ebayfoto vs. real life (...og blusefolder, ikke mavedeller, ha).


...muss ich auch haben! Jeg vil ikke helt kalde mig en lemming, men jeg er ret god til at blive begejstret over pæne ting, andre har på. Line startede med at vise et pragteksemplar af en grøn, skinnende nederdel i marts. Mit hjerte slog næsten et slag over af ren begejstring, og det blev bestemt ikke bedre(/værre?), da Rebecca viste en lignende pæn, pæn model. Sagen var afgjort - jeg kunne ikke leve uden. Jeg GLÆDER mig til at valse rundt i den flotte, flotte sag til hverdag og fest. Jeg satser på at køre ballerina-looket med knold og stramtsiddende top, men også pæn dame-looket med skjorte - egentlig satser jeg på at have den på så ofte som muligt til så meget som muligt, ha. Ren kærlighed.

Jeg købte nederdelen her på Ebay til 105 kr. inkl. porto - hvilket er over grænsen til Post Danmarks dummebøde/fortoldingsgebyr på de 160 kr.+moms af produktet. Men jeg lokkede min søster til at bestille en med (i pæææn rød), så vi kunne dele, ha. Vi bestilte 1. april, og allerede i dag var de fremme. Nå, men efterfølgende har jeg selvfølgelig fundet den til risikofripris her - 85 kr. i alt, men med selve købsprisen under den magiske grænse på 80 kr. Haps! Selvom jeg ikke skal kunne sige, om det er samme slags som min.
Stoffet er rart og stift på den gode måde (hedder det taft?) og har den helt rigtige farve. Jeg har bestilt i en Asian L/UK 10, og den sidder godt til, for at sige det pænt.


PS., jeg beklager de lidt grynede billeder. Min kameraoplader var taget på ferie, så min mobil blev sat i arbejde i stedet. For vi kunne ikke vente på, at jeg fik den afhentet, vel? Tålmodighed er en dyd, men ikke en af mine.

8 kommentarer:

  1. Ej, men, den er simpelthen så pæn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt overvældende begejstret :D

      Slet
  2. Hvor er du bare så fin at se på <3

    SvarSlet
  3. Den er fin!
    Jeg er dog ret sikker på, at den magiske grænse på 80 kroner er inklusiv porto, så 85 er faktisk farligt :)
    Med mindre jeg tager fejl. Det gør jeg engang imellem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah :D
      Niks, det var før i tiden. Jeg har endda pålidelig kilde og det hele: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423&vId=0&lang=DA - tadaaa! ;) Jeg håber, det er okay, at du tager fejl i det her anliggende - god ebay-shopping! (men hallo, ret mig endelig en anden gang, hvis jeg får skrevet noget vrøvl - det sker også af og til :) )

      Slet
  4. Ej hvor er den altså fin! Du gør så mange enestående fund :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah, jeg er så glad for den! Og tak, jeg har næsten lidt for god shoppekarma, ha.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)