tirsdag den 22. april 2014

Mintgrøn prisstjerne





Nogle fordele skal der jo være ved at have verdens mindste seng, og den fandt jeg i Jysk forleden. Det fineste mintgrønne lagen til - hold nu fast - tyve (tyyyyyve!) kroner lå bare og ventede på mig (okay, jeg kom også specifikt efter det, efter at have set det på deres hjemmeside, ha. Til gengæld impulskøbte jeg en kuffert. På cykel.). Lagenet måler 135*240 cm, og kan derved lige presses ned på sengen. På mirakuløs vis bliver det endda også liggende, ha. Kombineret med mit absolutte yndlingssengetøj fra H&M er det lidt ligesom at være i drømmeland allerede inden man sover. Så gør det ikke noget, at gulvet er spånplader, væggen er dækket af træplader og at rodet breder sig mere og mere (okay, sidstnævnte er nok min egen skyld, men altså, detaljer). Mintgrønne glæder hjælper på alt!

PS. Jeg kan godt se, hvorfor nogen vælger at stryge deres sengetøj. Men det er mit liv alligevel for kort til.

14 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare fint!
    Jeg har også gjort op med mig selv, at selvom det er utroligt skønt at sove i nystrøget sengetøj, så er det simpelthen ikke strygningen værd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah, tak!
      Det er jeg glad for, at du siger, for jeg har faktisk aldrig prøvet at stryge det, ha. Det er også nok for mig, at det bare er nyvasket. Mhh.

      Slet
  2. Jeg ville så gerne være typen der strøg sit sengetøj - ligesom min mor og mormor. Men efter jeg gjorde det én enkelt gang lige da jeg flyttede hjemmefra, kunne jeg godt se at det kun blev til den ene gang og aldrig mere... Oh well, det er nu rart, men absolut ikke tiden værd ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det er jeg glad for, du siger, så var det godt, jeg ikke kastede mig ud i det ;) Jeg havde nu heller ikke overvejet det, før jeg så, hvor krøllet det var på billederne her, ha.

      Slet
  3. Jeg har aldrig ejet et strygejern og jeg har boet ude i årevis - total overvurderet B-)

    - Anne

    SvarSlet
  4. Det bedste i verden er at ligge sig i en frisk redt seng..
    Da jeg boede i Holland som aupair ville de også gerne ha at strøget deres sengetøj, jeg har ikke magtet det siden.. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså bare skønt! Og så er det ligemeget, at den ikke er strøget, ha ;)
      Ha ha, jeg har også været ansat som strygepige i mange år, og det er virkelig ikke meget, jeg får strøget nu til dags ( =ingenting) ;)

      Slet
  5. Jeg kan ikke engang finde ud af at stryge en dug uden, at den første halvdel krøller, når jeg er færdig med den anden halvdel. Tænk at der rent faktisk er nogen, der finder det afstressende og også stryger sengetøjet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det godt nok også op ad bakke :p Og nej, de må hjertens gerne komme og stresse lidt af med mit strygetøj ( =de skjorter, der er så krøllede, at jeg ikke på nogen måde kan være dem bekendt ellers. Jeg har nok én af den slags. Der har været på strygelisten i nogle måneder efterhånden).

      Slet
  6. Åh, det sengetøj er sødt med blomsterne! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver også bare SÅ glad, hver gang jeg kigger på det :D

      Slet
    2. Hvor er det fra, hvis man må spørge? :D

      Slet
    3. Minilagnet er fra Jysk, og dobbeltsengetøjet er fra H&M - perfekt match! :D Sengetøjet er dog efterhånden nogle år gammelt.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)