mandag den 14. april 2014

Trip-trap-trup-træsko



 Fnulleralarm...

Vi tager lige hælhøjdeskalaen, ikke? Ha. Jeg kan nok ikke påstå, at jeg direkte har manglet ovenstående lave, praktiske hælhøjde, men jeg har i hvert fald ledt efter den - og det er jo næsten det samme. Allerede i februar sidste år havde jeg faktisk et par med hjemme, men mine fødder blev ikke rigtigt gode venner med dem (de er meget vanskelige på område. Fødderne altså. Kræsne væsner), så skoene røg tilbage. Men så tog jeg i genbrug i dag, ikke? HURRA FOR DET! De her basser stod bare og ventede på mig. Ægte, blødt, lækkert skind, den perfekte hverdagshælhøjde (de der bloggere, der valser rundt i '8-10 cm-hverdagshæle', ikke? Godt for dem, men det bliver altså aldrig mig og mine sarte fødder...) og så til kun 20 kr.. Tyyyyve kroner! Det er jo ren foræring - det kan man ikke engang købe en pose chips til normalpris til. Sønderborgs genbrugsbutikker, jeg elsker jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)