søndag den 29. juni 2014

Med ekspresfart fra Asos

Der er kun én ting, der er bedre end gratis porto, og det er gratis, hurtig porto! Således bestilte jeg sent tirsdag eftermiddag en lille udsalgspakke fra Asos, der som bekendt residerer i England, og allerede fredag formiddag kunne jeg afhente den på mit lokale posthus. Wauw! Selvfølgelig havde jeg kun købt ting, som jeg virkelig mangler:


 (jeg ved altså ikke, hvad der sker for de der deforme ben. Dårlig vinkel, måske? Og uheldige strømpebukser. Hæ)


Når en kjole både er mørkegrøn, har pailletter på og dyb, dyb ryg, er der ikke noget at gøre for mig - og specielt ikke, når den er sat ned til kun 130 kr.. Også selvom det nok ikke er sådan en, jeg kommer til at slide op, ha. Skoene fra Nike er også virkelig meget mig - jeg er vild med det mere sommerlige og lette udtryk i forhold til mine (mange, host) Nike Free. Selvom jeg godt kunne forestille mig, at alle ikke var lige så begejstrede for dem, ha. Men når mine fødder har det rart, har jeg det rart, og det er ikke sådan at kimse af. Og hallo, en pung(?) med ræv på? Må' ha! Så det fik jeg. Åh, udsalg ♥ ...og nu skal jeg heller ikke have mere. Host.

8 kommentarer:

  1. Ej alligevel nogle gode kup du har gjort dig! Pailletkjolen er da SÅ fin! Jeg har indtil videre undgået udslagsshopping, men hold op hvor er det svært for tiden. Til gengæld er der så flere penge til shopping på den anden side af atlanten ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du - og kun fornuftige ting, som sagt, ha ;) Og tak! Jeg glæder mig helt enormt til at have den på (...altså, så meget som man nu kan glæde sig over et stykke tøj, ikke? Ha). Jeg er sikker på, at du bliver glad for at gå amok i (udsalgs)shopping derovre i stedet ;) Jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvad du alt får købt ;)

      Slet
  2. Uuuh jeg er pludselig helt splittet; kan ikke finde ud af om dine slip ons er det bedste nogensinde eller om de bare er (sorry) vildt grimme. Haha må vist liiige lure lidt på dem :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, jeg havde det også på samme måde, da jeg åbnede kassen :p Jeg er dog kommet frem til, at jeg elsker dem. Mine fødder gør i hvert fald, og resten af mig følger trop.

      Slet
  3. Du er så smuk i den kjole!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange tak ^-^ Jeg glæder mig også lidt for meget til at skulle have den på, ha ;)

      Slet
  4. De er simpelthen bare toppen af poppen! Dejligt sommerlige, og SÅ behagelige - absolut et godt køb, der passer lige ind i min (voksende) Nike-samling, ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)