onsdag den 18. juni 2014

Tilbage på genbrugspinden



Jeg skulle jo sådan set ikke have noget, bare lige sådan sondere terrænet efter flere ugers pause fra de lokale genbrugsbutikker. Selvfølgelig. Well, ud fra billederne kan I nok godt regne ud, hvordan dét endte, ha. Min besættelse af små jakker slog til, og fangede det her fine, fine eksemplar. Jeg ved ikke, om man helt kan fornemme det på billederne, men det er den yndigste, sarte lyserød. Og så er den i 50% silke og håndsyet af den lokale skrædderskole. Til 35 kr. - rent kup. Den lilla bluse er i viscose, og falder derfor rætti' pænt. Og har en farve, der fremhæver mine øjne, ha. 25 kr. måtte jeg slippe for den, og det samme gjaldt den pæne, lille brokadetaske. Haps!
Dagens allerbedste kup, sådan rent økonomisk i hvert fald, fandt jeg dog først i den næste genbrugsbutik:

Whaaaat! Jeg havde da godt nok håbet, men alligevel ikke helt troet, at det kunne ske. En kashmirsweater i både ordentlig farve og pasform til kun 49 kr.?! Det var jo en drøm, der gik i opfyldelse, for sådan en nærig, men materialebevidst, type som mig, ha. Jeg var helt ekstatisk og MEGET glad. Påtænker at bruge resten af dagen på at sidde at nusse den - det lyder meget fornuftigt, ikke? ;) Åh, så blød!

3 kommentarer:

  1. Aaaarrrj!! Det er jo det bedste kup! Jeg er for nærrig til at betale den rigtige pris for cashmere, men hold op hvor gad jeg godt eje noget. Så godt et fund - og endda i en form og farve der er pææææn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skulle i øvrigt lige søge efter nogle pæne bukser fra Kvickly og tastede derfor "Kvickly palme bukser" ind i søgefeltet - og se hvem der dukkede op ;)
      https://dl.dropboxusercontent.com/u/39389639/Sk%C3%A6rmbillede%202014-06-19%20kl.%2015.46.45.png.jpg

      Slet
    2. Ha ha, hvor sjovt :D Det har jeg også oplevet nogen gange, når jeg har søgt på et eller andet totalt random, ha.

      Og det var virkelig, virkelig et kup! Jeg er heller ikke helt med på den fulde pris, men på den anden side er det også virkelig livskvalitet for alle pengene ;) Jeg har den på nu, selvom det nok er en lille, bitte smule for varmt, men hallo, den er jo megablød! ;) Det kan være, du er heldig at finde noget til en rar pris i USA, skal vi ikke krydse fingre for det? ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)