onsdag den 18. marts 2015

Mazerunners






Jeg har blogget om den tidligere, men lidt væk fra alfavej ligger den fine labyrintpark her i Barcelona. Da min søster tilbage i januar beærede mig med sit besøg, brugte vi min erhvervede fridag på at slå et smut forbi for at nyde solen, stilheden og muligheden for lidt eventyr:


 'Jo jo, vi kan bare tage den her vej'(/min tilgang til livet, hæææ)


 Æææh, hvor skal vi hen, du?


 Nå'men'æh, jeg tror ikke, jeg skal på det lille hus alligevel :p




Det var en gooo' dag! Specielt også fordi det var en fredag uden for sæson, så man ikke skulle sparke sig gennem mængderne som om sommeren. Hæ.


Parc del Laberint d'Horta, find praktisk info her og her, nærmeste metro Mundet, grøn L3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)