tirsdag den 20. september 2011

Kjole med pompom'er


Jeg har altid været glad for pompom'er, så da jeg for et par år siden fandt ovenstående detaljer på en kjole, blev den hurtigt flået med hjem. Oprindeligt kostede den 600,-, men heldigvis var der 75% rabat - ellers havde det været ulykkelig kærlighed, hæ.

Blazer: Nexø'sk genbrug. Kjole: Æh... Kinasko 

Desværre får jeg den ikke brugt så tit, men forleden røg den endelig på til et lidt finere hverdagslook. Og så krydret med en farvet blazer - jeg erkender min afhængighed, men hey, vi kan da bare kalde det mit signature look.


Og bare kjolen i al sin herlighed. Til vinter er den ikke helt så egnet, men et par lange ærmer under, tykke strømpebukser og et par varme støvler gør nok meget ved den sag.

Nå, tilbage til undervisningen ;)

7 kommentarer:

  1. hvor er den fin! den blå farve er så smuk til :)

    SvarSlet
  2. Den er vildt flot! Du har altid sådan nogle fine ting :)

    Lige et andet spørgsmål: Ved du tilfældigvis hvorfor jeg ikke kan skrive kommentarer på din blog med min google konto? :(

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, det er endnu en af de ting jeg ikke vidste du havde, hehe..
    Og kan godt lide din sidste kommentar :D

    SvarSlet
  4. Den er rigtigt sød - og efter min mening ikke for fin til hverdagsbrug. Man skal bare tone den lidt ned, så kan den sagtens bruges :)

    SvarSlet
  5. Mia: Tak (: Og jeg synes også, det var godt med lidt farve til (:

    Søs: Mange tak, og jeg er jo også lidt af en samler, hæ (:
    Jeg har også selv det problem på mange blogs. Det har vist noget at gøre med, hvilket internetsystem man bruger, og hvordan kommentarfeltet er indrettet. Det plejer fx sjældent at være et problem med pop-up kommentarfelter, mystisk nok. Men heldigvis kan man jo stadig kommentere med navn og webadresse, som du jo har gjort. Det plejer jeg også selv at gøre.

    Natasia: Ha ha, tak ;) Og du vidste det altså godt, du har bare glemt det igen. Kan selv huske, at jeg var ovre at vise den, lige da jeg havde købt den (for 2½ år siden ;) ). Jeg havde mine (dengang) nye lilla bukser på til, kan du slet ikke huske det? ;)
    Og ja, man må jo udnytte den (fri?)tid man har ;) Ej, det var lige frikvarter (og opstart af time, shh).

    Anne-Sofie: Mange tak (: Og ja jeg synes også overstående er et fint hverdagslook, det skal jo ikke være jeans og T-shirt hver dag (:

    SvarSlet
  6. Er det bare mig, eller er du sygt god til at finde tilbud? :P

    SvarSlet
  7. Janne: Det er ikke bare dig, jeg suger dem til mig som en magnet ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)