torsdag den 13. september 2012

Den første dag


Godmorgen (eller godformiddag, egentlig) fra vores værelse i ferielejligheden. Vores forsøg på at finde ordentlig mad i går mislykkedes i diverse bittesmå 'super'markeder, så om lidt drager vi ud mod et forhåbentlig større supermarked. Men inden da er her lidt billeder fra den første dag:


Helt fantastisk elevator, hvor man kan se ud på etagerne mens man kører! (var dog knap så begejstret, da jeg stod med mine to kæmpe kufferter+enorm rygsæk og knapt kunne være der, hæ)


Ved ankomst til ferielejligheden blev vi modtaget af rar dame, der hurtigt forklarede lidt om de forskellige steder i det område, vi søger lejlighed i. Det ene satte hun kryds over, og sagde 'you are way too blond, you won't make it', æhæ. Det holder vi os bare fra!


På jagt efter aftensmad havnede vi som sagt i to små supermarkeder. De passede rætti' godt på deres deoer - folk skulle jo nødigt rende med et produkt til 1 euro!


...det samme med tunen. Really?! Samme sted mødte vi første person, der ikke kunne et ord engelsk. Ung og butiksansat, men alligevel ude af stand til at svare på, om de tog visa. Suk. Mine spanske gloser; 'no hablo espanol', no comprendp' og 'dos cervezas, por favor' hjalp desværre ikke meget i den situation (men heldigvis tog de visa, og vi kom hjem med vores frosne grøntsager, frugt og vand. Helt fantastisk aftensmad...).

Og ps mor, de sælger også Pepsi Max hernede! Jeg skal nok klare mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)