onsdag den 12. september 2012

Langt væk hjemmefra

Så kom dagen, hvor vi fløj ud i den store verden for at starte et nyt kapitel af vores liv. Jeg har ikke helt vænnet mig til tanken, men når vi først har fået lejlighed og andre praktiske ting på plads, skal det nok blive helt fantastisk. Basta. Og ellers har vi jo altid hinanden, Skype og Ryan Air's billige priser.
Det starter også rigtig godt med, at jeg har taget nøglerne til den gamle lejlighed med (flot), min bedre halvdel glemmer kagerne i sine forældres bil (neeeeej!), og at vores første stop aka. lejede ferielejlighed skulle betales kontant ved ankomst. Øh, hvad? I følge Hotels.com skulle der først betales ved afrejse. Suk, der røg alle de euro, jeg havde fået til snoller køkkenudstyr.

Men åååh, jeg er så træt, så jeg slutter af nu med de obligatoriske flybilleder, og vender tilbage i morgen:





Så pænt et regnvejr fra oven. Og lammeskyer! Lammeskyer ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)