søndag den 2. september 2012

Weekend = afslapning?

Åha, det er søndag aften, og jeg er fuldstændig smadret efter nogle lange lange dage. Vi lagde blidt ud fredag med hyggeligt familiebesøg, og derefter gik vi over til de grovere sager med flytning af lidt møbler om aftenen. Lørdag var det tidligt op og til loppemarked, videre til familiefødselsdag, hurtigt pitstop derhjemme og videre til Rasmus (Seebach, selvfølgelig). Efter sådan en sen aften var det ekstra hårdt at komme op til nyt loppemarked i morges, men af sted kom jeg, og sad derude hele dagen. Vel hjemme igen er jeg også sat i arbejde her i lejligheden, men glæder mig utroligt meget til at komme i seng. Gab. Og sætter pris på de små store glæder:


- Når lillesøster totalt har forstået begrebet 'serviceminded' og kommer med middagsmad til loppemarked #1 - og så endda hjemmelavet (rund) chinabox og sød serviet ♥ Der var ikke et øje tørt. 


- Når kusine har købt brunsvigerkagemand fra Lagkagehuset! Ja og en masse andet lækkert, men den brunsviger altså - uuuuh ♥


- ja og så ham her. Ti hi fnis! ♥ (indlæg om koncert følger selvfølgelig. Når jeg engang føler mig vågen nok)


Og PS., selvom jeg har fået solgt lidt ud til weekendens loppemarkeder, er der stadig godter tilbage på salgsbloggen. Kom og køb!

2 kommentarer:

  1. Nøj, den kagemand der! :P Ser lækkert ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den var også SÅ god! Nœste gang jeg er i Lagkagehuset, skal jeg helt sikkert have noget brunsviger :p (gerne en hel kagemand, men det er nok desvœrre lidt overkill ;) )

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)