lørdag den 4. maj 2013

Glimmerfest på mine negle




I morgendagens anledning skulle grabberne pyntes, så jeg fandt en af nyerhvervelserne fra Canada frem. Efter ca. en million lag var der glimmer for alle pengene, og nuirj, det er festligt! Det er lidt ligesom at have sin egen diskokugle med i solskinnet (...tror jeg. Mit huleboer-eksamensliv har ikke ført mig længere end til altanen, men der glimtede neglene i hvert fald lystigt om kap med solen).
Det er 'Rainbow in the S-Kylie' (som billede to så diskret antyder), der skulle være en tro kopi af 'Rainbow Conection' fra Opi's Muppet Collection. Jeg har egentlig ikke helt fanget forskellen på 'Nicole by Opi' og bare Opi, men pyt. Der er glimmerfest på mine negle!

4 kommentarer:

  1. jeg har den også, den er så fin! har også Rainbow connection, og de ligner meget hinanden.. men synes alligevel der er nogle farver i denne, som ikke er i den anden :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah, den er så :D Og okay, godt lige at få en ekspert ind over - man kan aldrig få for mange glimmerlakker ;)

      Slet
  2. Svar
    1. JAAAAH, GLIMMER! ;) :D Det er seriøst optur at kigge på mine negle ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)