torsdag den 9. maj 2013

Voilá!

  T-shirt: Lefties. Bukser: Primark. Sko: Vans.


Nemlig! Jeg har jo slet ikke fået lavet et ekstatisk juhuu-jeg-har-ferie-indlæg, så det kommer nu - JUHUU, JEG HAR FERIE! I tirsdags fik jeg mig endelig snøvlet sammen til at færdigskrive den sidste opgave, aflevere den, og det var det. Bum. Jeg synes så godt nok, det er lidt spøjst, at vi allerede har ferie nu - altså, vi har maj?! (ikke, at jeg ikke kan lide ferie, selvfølgelig. Men jeg har jo smidt 37.000 kr. efter den her uddannelse, og jeg troede sådan set, at vi skulle lære noget mere...) Der er først dimission 3. juli(!), hvor vi måske, måske ikke, ved  om vi er bestået eller ej. Og i øvrigt ikke får vores eksamenspapirer før midt i august - ha, spansk effektivitet, når det er bedst.

Nå, men efter den store aflevering tænkte jeg, at den bedste måde at fejre det på var med en tur i shoppecenteret Maremagnum (selvom jeg var ved at dø af træthed, ahæm). Den her hang og ventede på mig til kun 6€ - den var simpelthen for passende til at lade hænge. Voilá!

Og hvad jeg så skal bruge al den tid på? Tjo, jeg har lidt at gå i gang med:


Æhæææ. Al den tid både mine forældre og bedre halvdel har brugt på råbe af mig/trygle/skrige frustreret for at fordrive mit rodegen har tilsyneladende ikke virket. De burde have prøvet noget mere, hva'? Nå, men jeg må hellere komme igang alligevel. Når jeg lige har spist, altså.

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med friheden og sommerferien! Hvor er den t-shirt altså bare fed - og ja, meget passende så selvfølgelig skulle du da have den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og tak - det var skæbnen! ;)

      Slet
  2. Juhuu for ferie! Og nu hvor du har ferie, så har du tid til at læse dette: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39389639/2007%20Spanien%20en%20katolsk%20f%C3%B6deralistisk%20velfaerdsstatsmodel%20-%20velfaerdsstaten%20ved%20en%20korsvej.pdf
    Måske er det lidt mærkeligt, men vi skulle læse teksten på mit studie, og jeg kom sådan til at tænke på alle de små anekdoter du fyrer af om Spanien og specielt dens effektivitet, og måske det kunne være meget sjovt for dig at læse ;) Den sidste halvdel er nok mest relevant. Og undskyld på forhånd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah :D
      Og spændende! Det eneste sådan 'baggrundsviden' jeg har haft om Spanien, er fra de 2-3 sider der har været som indledning i guidebogen, ha. Så det er meget rart lige at få lidt mere indblik i det hele. Tak for det!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)