torsdag den 18. juli 2013

Barcelonarester

Pakketravlt, flyttetravlt og dimissiontravlt; der var mange grunde til at jeg havde nok at se til og mindre computertid i den sidste Barcelonatid, men billeder fik vi taget rigeligt af alligevel. Og så er det bare om at få dem videredistribueret, ha! Outfittet her passer også meget godt til de temperaturer vi har i Danmark for tiden, så vi kan bare lege, at de her billeder ikke er fra foran vores lokale Barcelona posthus, men det her i Sønderborg. Ikke?


Jeg var hoppet i et let og luftigt sæt, yndlingsnederdelen købt i Atlanta, og silke-fisketoppen fra samme sted. Ha, jeg kommer lige i tanke om, at sandalerne også er derfra - det var nogle gode, holdbare køb, jeg fik gjort derovre.

PS., har I lige set de Mao-knæ, jeg har på sidste billede? Jeg tror, de drømmer at være med i de der Ipren-reklamer, ha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)