søndag den 21. juli 2013

Vancouver #15 - House of Vintage

Kan I huske den der Canadatur, jeg var på tidligere i år? Nå, men jeg var jo i gang med de der indlæg om den, og så skete der lidt andet, og så kom jeg ikke videre. Meeen, jeg ligger jo stadig inde med de sidste, få indlæg, så nu hvor det er mere eller mindre agurketid, kan vi lige få dem afviklet (det er alligevel begrænset, hvor meget jeg synes, jeg kan være bekendt at skrive om kirsebær og dansk sommer - det opdaterer jeg i stedet flittigt om på bloggens Facebookside, ha!). Sidste indlæg i sagaen var fra den pæne, pæne hængebropark, og efter dagens indslag af pæn, pæn natur gik vi videre til det næste i programmet - en let frokost, og herefter genbrugsshopping. Yay!







'House of Vintage' hed perlen midt på Vancouvers gågade, og som billederne viser var der lidt af det hele; isbjørneskind, Audrey Hepburn, masser af pailletter og andre pæne ting. Lidt fik jeg jo også prøvet, ahæm. Fangsten så I her. Nu vil jeg smutte tilbage til aftenens Tour de France afslutning - hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)