mandag den 29. juli 2013

Under overfladen #3

Jep, så nupper vi et indlæg til med finurlige fakta om undertegnede! Find de to første her og her, og lær mig så ellers bedre at kende her:

  • Jeg har ejet en Beetle. En sød, lille lysegrøn én.
  • Jeg har trådt mine barnesko i Tinglev.
  • Jeg er overfølsom over for læbestift - med mindre jeg går efter Botox-looket, altså. Uden for læberne...
  • Jeg bliver køresyg - jeg er dog stoppet med at kaste op af det (...7-9-13).
  • Det er over et år siden, jeg sidst har kørt bil. Men det var så også i Atlanta, byen med de sekssporede motorveje ;)
  • Mine ting er pt. opmagasineret 5 steder på Als. Og ja, jeg skulle nok have haft styr på, hvad der er hvor. Ahæm.
  • Jeg er meget praktisk anlagt mht. regntøj og cykelhjelm, men samtidig elsker jeg kjoler og ballerinasko (surpriiiise).
  • Da jeg var yngre havde jeg en seriøs samlermani. Jeg kastede specielt min kærlighed på køer, og havde nærmest alt med de karakteristiske pletter. Og så havde jeg også en orange periode. Det er jeg heldigvis vokset fra. (Nu samler jeg i stedet på sko, kjoler, små jakker og Mumi - men det behøver vi ikke sige til min kæreste nogen, vel?)
  • Jeg er rigtig god til at købe ting for herefter at bytte dem igen. Ubeslutsom, hvem, mig?
  • Jeg er ikke specielt rar, når jeg er sulten, ha! Det arbejder jeg selvfølgelig på. Ved at spise.
  • Jeg har været i Disneyland Paris to gange, og én gang i DisneyWorld, Orlando, Forida. Alle gange som 'voksen', hæ. Jeg nupper gerne nogle flere ture, tak!

11 kommentarer:

  1. Sødt indlæg!
    Jeg har længe gået og overvejet at købe de der ballerinaer fra Bloch, som du fik i julegave. Er de behagelige at gå i? Og hvordan vil du sige, at de er i størrelsen? :-)

    - Linnea

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Altså, personligt synes jeg ikke, at de er pengene værd mht. komfort. Jeg kan selvfølgelig godt mærke, at de er bedre end mine Primark- og H&M-ballerinaer, men selve 'støtte-puden', den bløde polstring der er i hælen, er kun dråbeformet og går ikke ud til kanten. Det synes jeg er ret træls. Og snuden krøller sådan lidt/laver læg ved mit par, jeg ved ikke, om det er generelt. Personligt får jeg også vabler ved mine lilletæer, når jeg går længe i dem, men det gør jeg mere eller mindre ved alle par, mine fødder er ret sarte. Men altså, det er bare min mening - jeg har hørt andre udtale sig rigtig positivt om dem, men personligt er jeg ikke helt oppe at ringe. Jeg bruger dem dog stadig, men ville ønske, at jeg havde smidt alle de penge efter et andet par sko ;)
      Størrelsen er dog helt normal. Jeg bruger 38,5-39, langt de fleste af mine sko er 39, og det er de her også :)

      Slet
  2. Denne type indlæg er altså hyggelige! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også læse dem på andre blogs :D

      Slet
  3. Åh, Disney World. <3 Gode minder derfra. Jeg skal selv se parken i Paris i næste uge, for første gang. Er spændt på at sammenligne. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, så dejligt et sted :) God tur i næste uge! Det er ikke helt det samme størrelsesmæssigt, men absolut skønt alligevel :D

      Slet
  4. Jep! Fra min Atlanta-tid - der gik det ikke ikke at have bil ;) Nu kigger jeg også misundeligt på alle de små Beetle'r, der kører rundt. Den havde dog en del trælse, blinde vinkler, men pyt, den var sød! ;)

    SvarSlet
  5. Beetles er de smukkeste biler <3 Er dog mere til den gamle model, men den grønne farve er helt perfekt!
    Og er alle mennesker ikke sultensure???

    /K

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ fine!
      Jeg har rent faktisk oplevet folk, der ikke er, og jeg aner ikke hvordan! :p

      Slet
  6. lucky yoou! ville ikke have noget imod at have den dér bil, som mit køretøj! Har altid ønsket mig en lyseblå beetle! De er bare de sødeste biler!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig bare så søde! Held og lykke med at eje en en dag! ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)