fredag den 11. maj 2012

Business Suit


I morgen(/fredag) skal vi til frokostmøde med et af vores bestyrelsesmedlemmer i Macon (tænker helt ærligt på bacon, hver gang jeg hører det bynavn), så jeg brugte lidt af i dag på at finde et pænt outfit (hvad? Er det bedre med tøjkrise i morgen tidlig?). Efter at jeg endelig fik samlet mit H&M Conscious Collection sæt, har jeg ventet utålmodigt på en lejlighed til at bruge det, og sat sammen med min H&M Garden Collection bluse, synes jeg, det blev meget fint. Men jeg måtte alligevel lige låne noget af min søsters dømmekraft, før jeg godkendte sættet:
 

Hun er da for sød, hende den lille ❤ Og så kan jeg godt lide, at jeg bare frygter det værste efter hendes første kommentar, ha ha.

14 kommentarer:

  1. Hold da op, jeg er enig med din sis! Det er skide pænt! :)

    SvarSlet
  2. Det er et superflot sæt!
    Og så er jeg også ret vild med jeres lille ordudveksling. Åhr, de kære små søstre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Hæ hæ, og jeg har SÅ mange af den slags, de venter bare på at få deres eget indlæg ;) Hun er så sød, den lille <3

      Slet
  3. EJ!!!!!! DET ER FLOT! :-D jeg bliver helt misundelig......

    SvarSlet
  4. SMUKT! Synes du skrev på Facebook at du havde taget på af al den is? Hvor er det taget på henne??? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Hæ hæ, det har sat sig på mavsen, som man ikke kan se for de løse shorts. Inden jeg tog afsted, mente en af mine veninder dog, at jeg ikke kunne undgå at tage 10 kilo på herovre, men det har jeg nu alligevel undgået (7-9-13) ;) Mine bukser er bare begyndt at stramme for oven, æv.

      Slet
  5. Helt enig med din søster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er godt, jeg har hende og jer, så jeg kan få lidt bekræftelse på min styling, synes jo også selv det så ret godt ud, men var lidt nervøs for, om andre tænkte 'nattøj' ;) Heldigvis ikke!

      Slet
  6. Hvor er dine fine sko fra? :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)