fredag den 4. maj 2012

Derfor

 Skal jeg lige tage det kamera igen?

Hej! Jeg lever stadig, bare rolig. Jeg har bare nok at se til med arbejde, events og hovedopgave (bah). Og det der socialliv, jeg også forsøger at passe. Det hjalp heller, at mit internet røg i går. Men her er i hvert fald lidt om, hvad jeg render rundt og laver sådan en torsdag aften f.eks.:


Global Connect 2 - An Amazing Night of International Netwoking! Så vi mødte pænt op og viftede med det danske flag (og hænderne åbenbart) for 1000+ deltagere
.

Det var et pænt sted med pæn lysekrone ❤


Og familierestauranten Hooters lå lige ved siden af, så drengene (og mig) måtte ind og have noget mad efter eventen, hvorefter vi også nuppede en hockeykamp (til) på en bar i nærheden. Lang, men hyggelig aften ❤

4 kommentarer:

  1. Jaaa, Hooters! Jeg er så begejstret for, at de endelig kommer til Danmark. Curly fries en masse, tak! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, ja de er gode :p Måtte dog give op og efterlade over halvdelen, æv.

      Slet
  2. Hvor er det bare en fin kjole du har på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Fik også kompliment for den af en af Hooters pigerne ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)