søndag den 20. maj 2012

It's a "porre"



I fredags var vi ude at handle, og blandt slikket og B&J røg der også nogle porrer ned i vognen. Efter at have hærget resten af Walmart gik vi mod kassen, hvor den stakkels kassedame kom i problemer - hvad var det da?! Min hjerne har det med at gå i baglås, når den skal tænke (...smart træk -_-), så det eneste jeg lige kunne komme i tanke om, var den der Pokemon med en porre. Hvilket ærlig talt ikke hjalp. Damen bag os kunne dog, efter at have kigget grundigt på dem, konstatere at det var 'leeks' - nå ja! Og så spurgte hun, om vi skulle bruge dem til dekoration, siden vi ikke vidste, hvad de hed...

Og så er jeg endelig kommet op på minimum antal ord for min hovedopgave! Nu venter der bare det hårde arbejde med at rette det hele igennem, tilføje manglende afsnit og den røde tråd. Jeg kan allerede se, at en del ting er skrevet klokken over-min-sengetid og nu-skal-jeg-bare-have-nogle-ord-ned, ha ha. Fandt bl.a. et dansk afsnit i min ellers-engelsksskrevne opgave, hmm. Men nu er jeg forhåbentligt snart færdig, 7-9-13 og bank under bordet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)